20080827

Colon

"Estas malament!!!", "Cada dia et veig pitjor!!!", sentències que he sentit molt últimament, potser si, que cada  dia estic pitjor, però l'important, no es la forma, sinó la finalitat, moltes vegades per estar "bé" s'ha de passar mals moments i solucionar certs "problemes"... Hi ha una cançó de Mago de Oz del seu disc Gaia que ho diu molt clar "...Hay que fracasar / Y a veces fondo tocar / Para ver la luz / Y esta vida apreciar" Últimament, he pensat, he meditat, he dedicar molt de temps a mí i fa poc, questió d'una setmana, navegant per internet, vaig veure una imatge, hem va agradar... No hem vaig preguntar el perquè, simplement hem va agradar. Aquella nit, al llit, meditant sobre l'imatge (una barca petitona de rems, sense aquests, al mig del mar), vaig entendre perquè hem va agradar o potser, li vaig trobar un significar a tot plegat, vaig adonar-me'n que aquella barca identificava el meu estat d'anims. I no, no significa soledat... va molt més enllà!!! Hi ha un personatge de l'història que sempre m'ha fascinat, des de petit... Ell va haver de solucionar petits i grans problemes, enfrontar-se a contratemps, acceptar negatives i pendre decisions dràstiques, per poder realitzar el que ell perseguia, aconseguir un baixell, pujar-hi amb la gent necessaria i empendre un viatge cap a un nou món, cert, no perseguia un nou món, sinò l'altre punta del seu món... Un viatge que tenia clar que començava, però no sabia quan acabaria, de fet ni tan sols podia tenir la certeça d'on anava, ni de quan hi arribaria. Efectivament estic parlant de Cristoval Colon... Jo no pretenc fer un viatge a descobrir cap continent nou, ni molt menys... però si que la meva ment necessita empendre un viatge cap a un nou estat... No se quan hi arribaré ni a on... Però tinc clar que necessito solucionar petits problemes interns, altres de més grans, enfrontar-me a fantasmes que fa masa anys que hem persegueixen, i apendre a acceptar molts contratemps... per poder arribar a aquella barqueta i amb la gent que necessito aprop meu, empendre aquest nou viatge, que estic segur que serà cap a un lloc millor...


Estic molt content, avui he arribat a la barca, ja tinc la força necessaria per portar el control, ara només hem falta empendre aquest viatge... i descobrir a on hem porta, se on vull arribar però la vida es molt incerta!!! Tinc clar que vaig per bon camí...


Soc feliç...