20080828

Soledat?

8.20: Sona el despertador i he trobat un intrus a l'habitació, el jefe!!! Soc concient de que tinc una habitació triple per mi, per si algun tècnic, que viuen relativament aprop, es queda a dormir, tingui lloc, però... Quan sona el despertador e bon matí, no ets concient de res i per un moment la sorpresa és gran...

Res apunt: Si h hagues sabut!!! hagues tingut tot apunt, però pasejar per l'habitació que no coneixes buscant el que necessites per passar el dia, però sense fer soroll i a les fosques...

Esmorzar: Després d'una refrescant dutxa, cap al bar a esmorzar... curiosament l'hotel no te esmorzar, però tinc un favulos tiquet rosa... arribes al bar i et canvien un tiquet rosa per un suc de taronja natural, un tallat i un entrepà!!!

Observo: 3 homes al bar i una dona, tots 4 amb la mateixa rutina tallat o cafè i el diari, sols, en taules individuals.... Quan he arribat he estat tentat de fer el mateix però... no he agafat el diari de girona, l'últim que quedava sense "propietari", i simplement... m'he assegut a observar...

Perquè???: Molts cops m'he preguntat perquè quan es dona aquesta situació no seiem junts, volem estar sols? o tenim por de ser sociables? Sempre ens queda el nostre nexe d'unió, la cambrera amb qui tots mantenim la converça: "Un tallat siusplau" i en els casos e la gent més atrevida: "Un tallt i un mini"

Trist, però la rutina de milers de persones al matí al bar!!!

1 comentari:

Andrea Kruithof ha dit...

molt cotidià, interessant.
Jo crec que a aquestes hores del matí no tenim ànims per ser socials.
No és necessari ser-ho 24 hores al dia.
Una besada i endavant!!
casperdut