20090429

Sensacions d'un viatge a un món desconegut...



A les 7.30 m'ha sonat el despertador... cert, no és massa normal, però si, marxo avui, torno d'aqui un més i encara no m'he fet la maleta... Ta feta, però dins del meu cap... me llevat, m'he dutxat... l'he fet... he anat a comprar 4 coses... a treure diners (allà et cobren 15€ de comisió... això diuen les males llengues)... i he marxat... amb el cotxe ple de roba, menjar una paella i una caçola... el GPS diu q falten 1034km...
Un viatge molt extrany, he abandonat tot el q conec per endinsar-me en un món nou, desconegut, no m'entendran, no hem sabré explicar, a treballar a un teatre on ningú parla ni espanyol ni anglès... sona complicat...
Un cop fets els 1034 km d'un viatge etern... ara comença el joc de veritat...
Level one: Aconsegueix habitació...
El putu frances de recepció, no hem vol entendre... li dic (dps d'estudiar-ho la fabolosa guia que hem va regalar me germana) que tinc una reserva feta per telèfon... la resposta "fasfjañfja" algo que vai interpretar com un: "No hem dona la puta gana d'entendret" li escric en un paper: la resposta "fasfjañfja"... Comença la desesperació... truco al dani q ta aquí de pràctiques amb mi (ara ta de treball a l'opera, i encertadament decideix plegar i venir a auxiliar-me, li esperen 20 minutets a pota, q gentilment fa correns i es converteixen en 15)... i hem diu el seu número d'habitació i dps de robar-li la llista al putu recepcionista acabo trobant el meu nom (que tot i escriure'l en un paper el cabron no va saber/voler trobar a la llista) i aconsegueixo la clau de l'habitació i que hem deixi entrar el cotxe a la residencia per descarregar... moment en el q arriba el dani!!! merci, però m'he passat la primera pantalla del joc jo solet!!! si es q en el fons soc un crack.
al segon pis, una primera porta taronja, deixa pas a un passadis amb 4 habitacions, 1 cuina/menjador i un lavabo. El nostre petit palau/refugi.
deixem les maletes i a fer una birreta.
Bonus level: Un parell de birretes
aquest va ser una mica més sencill, el cambrer d'un bar escollit aleatoriament, parla angles!!! salvats... una birreta, triada per ell, no erem capaços de descifrar la carta... i he apres a dir 7.80 perdó set amb quatre vint, son raros de collons i jo soc un crack!!!
A dormir, dmà segueix el joc...