20090430

Merda m'he deixat el carregador del mòbil!!!



level two
: un carregador pel meu nokia...
es presenta complicat el primer matí lliure... però s'ha de pendre amb filosofia... dutxeta, esmorzar, aconseguir les claus d'internet... i a passajar!!! direcció un phonehouse o similar... i pel cami!!! bonus level!!! un mercadillu cutre (tal com el defineix el dani) on venen d tot i més i la dona de la botiga de fundes, carregadors i similars sap anglès!!! en 2 minuts, carregador, provat i pagat a preu de mercadillu!!! seguim disfrutant del matí, visita a un magnífic parc vista de l'Opera per fora (espectacular), descubrim el Duque de Bar!!! m'encantaria heredar aquest carrec... i a dinar q ja es hora!!! les 12.00!!! costarà acostumar-se a aquest horari...
un dinar de veritat (paraules del dani), una mica de pasta amb tomaquet i xampis... un pastis de ques de postres (turri, no es tant bo com el teu de tros!!!)...
a les 14.00 entro a l'opera... amb la corresponent patajada de 20 minutets per pair el dinar.
level three: Primer dia de curro...
Arribo, el teatre buit... visita turística/tècnica feta pel dani pel teatre... impresionant la part que veu el públic, més discreta la part d'escenari, impresionant el muntatge que hi ha!!! El Mesies de Hendel, amb una escenografia molt xula, dmà quan el desmuntem l'entendreu!
Dps de la visita, trobo el cap de màquinaria q es limita a dir-me boju o com s'escrigui i a presentar-me als 6 maquis q hi havia per allà (potser si s'hagues tret el mitjo de la boca hagues entes algun dels noms!!!) el xef d maquinaria Bernard (tinc un paper q ho diu)... el dani m'abandona i comença el joc...
m'he limitat a seguir-los, 1 horeta per descarregar un camió, q pel q he deduit de les converces, hem estat més estona per discutir on anava cada cosa, en comptes de moure el cul... amb els q erem s'hagues descarregat amb 10 minuts...
Després, al tercer foso amb el Bruno (un maqui molt macu) a moure les 4 coses q ens baixaven pel montacarregues i entre una i l'altre m'anava ensenyant vocabulari frances, no se si per voluntat propia o per les meves innumerables preguntes.
Ara toca reflexió... al impresionant quarto de maquinaria, 11 individuus consumint cerveza i menjant xips q ha portat el .......... (avui era el seu aniversari) i jo consumint el q podia i picant una mica mentre observava l'espectacle des de dins... 2 hores escoltant una converça on no entenia res, durant una hora m'han pres per boig, reia de tant en tant, culpa de la meva "estrategia" per evitar l'aborriment, m'he inventat la seva converça... Parlaven del pq les portes s'obren cap a dins o cap a fora... i m'anava inventant els dialegs!!! sorry... puc semblar boig, però era molt aburrit!!! a les 6 ha desaparegut tothom, ningú ha dit res... no ho entenc!!!!!!!!!!!!!!
Sort del comodin de la llamada, trucada al dani, i ma diu, es q es hora de sopar!!! flipa! pos res... a sopar... a les putes 6 de la tarda!!!!!!!!!!!
Tenim fins les 7... sortim i ens atrevim per questió de preu i de sencilleça amb el McDonald's... ha sigut un altre bonus level l'angles ens ha salvat...
De 7 a 8 interrogatori per part d'un bomber (hi ha 3 bombers vigilant la funció) sobre paraules en castellar/català i a canvi jo les aprenia en frances... si més no... entretingut!!!
A les 8 funció del Mesies de Hendel... xulos els canvis, tot i ser el primer dia i últim (dmà desmuntem) he col·laborat a bastants canvis d'escenografia... un muntatge espectacular... 
una plataforma giratoria d'uns 10 o 12 metres de diametre, q al anar girant a la part de foro (part de darrera d'un escenari) canviavem l'escenografia... d'un tanatori, a un despatx, una habitació d'hotel, un pica-pica, dos habitacions individuals, una sala d'espera, un pasadis, un menjador i altres q no recordo... 3 hores i mitja d'opera una mica pesades pel públic (pero entretingudes per nosaltres)...
i ara... a dormir!!! dmà seguent pantalla, desmuntatge d'un gran espectacle amb 10 o 12 tècnics amb els q no hem puc comunicar (de moment)...